Ända ut...

på landet som ligger utanför Gårdstånga som ligger utanför Lund med barnen. Vi besökte Camilla (svägerskan) och hennes flickor som är Neo och Nevins kusiner. Snacka om miljöombyte för oss, ingen trafik och bara natur och en del djur som de har på gården. Pojkarna stortrivs där men tyvärr kommer man inte ut dit alldeles för ofta. Ska försöka åtgärda det med tanke på att alla har så roligt ihop även vi vuxna. Familjens nyaste medlem är en liten schäfer valp som var sååå söt och busig. Lagom hemma har jag haft svårt att hålla mig vaken, solen slog ut mig helt och hållet. Jag klagar inte på värmen men jag måste tänka på vätskeintaget.

Så här roligt hade barnen:
 
Valpen Pan ville också ha Nevins napp.


Neo stormtrivs.


xxx Tina

Kommentarer
Postat av: Marcela

Ja, barnen ser ut att ha skit skoj och valpen var underbart söt!

2009-08-05 @ 21:56:00
URL: http://yapoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback