Annelie Nikkonen

En mycket generös och familjär person. Hon är en arbetskvinna med man och 2 barn,  älskar sociala tillställningar gör hon och har en otroligt stor familj. Vi har känt varandra i flera år men har "bara" umgåts i drygt 2 år och det var genom Monika vi träffades. Annelie och hennes man är ett av våra favorit par att umgås med, detta pga att Mickael o hennes man trivs lika bra i varandras sällskap som jag och Annelie gör. Hon är otroligt snäll och pratar aldrig illa om någon.


Underbara Annelie med hennes man Shariar.


xxx Tina

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Tina, vill mest bara säga att jag tycker du skriver sååå fint om dina vänner här i bloggen. Det märks att dem betyder mkt för dig! Kram på dig, gumman!/Anna ps. Hoppas inskolning på dagis gått bra!

2009-08-20 @ 21:14:47
Postat av: Tina

Hej gumman! Tack för din fina kommentar Anna, du vet ju att mina vänner betyder mycket ;)

Kram på dig med vännen min.

2009-08-20 @ 21:28:57
Postat av: Annelie

Gumman....så snällt skrivet, jag blev helt rörd! Vi trivs också super bra i ert sällskap. Mångar kramar

my dear friend ;)

2009-08-24 @ 14:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback