Forensic files

... eller Brottsplats USA som det heter på svenska och går på Tv4 fakta är mitt nyfunna intresse. Jag tittar inte mycket på Tv och sedan Desperate Housewives tog säsongsuppehåll har jag inte hittat nåt underhållande på Tv förrän nu.
Jag tittade på några avsnitt för ett par år sedan men nu har jag börjat igen. Det är så spännande med alla dessa mordgåtor som polisen löser. Alla små detaljer kan vara avgörande.
Men det jag tänker på under varje avsnitt är vilket öde offret gick till mötes och det pga att någon annan kände att de hade makten att avsluta ett liv. Fy fan! När som helst kan det hända en själv eller någon nära, finns alldeles för många störda människor ute. Vi tjejer och barn ska var speciellt aktsamma då vi är oftast offren! Var rädda om er och era nära för man vet aldrig när en psykopat är i närheten...
 
                                      


xxx Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback