Helt slut...

Idag var det upprop hela dagen, så mycket information som skulle pumpas ut till studenterna.
Det är 2 program som kommer att plugga tillsammans första året eftersom vi har gemensamma kurser, det är Byggteknik (som jag går på) och Byggdesign. Majoriteten på Byggteknik är killar, what a surprise! Vi delades in i grupper om 6 och den gruppen jag hamnade visades vara toppen. Vi alla kom direkt bra överens och hade så mycket att prata om. När dagen var slut var jag oxå det, riktigt trött i huvudet blev jag. Det har ju inte varit speciellt intellektuella 3 år som jag har varit mammaledig. Nu lär det bli tufft men min motivation är starkare än någonsin!


Så här känner jag mig just nu...



Kommentarer
Postat av: Sanaz

Gumman stolt over dig! Du e ju en riktigt kampe :D! Du kommer klara det galant. Ha det underbart...:D!

2009-08-31 @ 20:26:11
URL: http://www.sanazblog.com
Postat av: Tina

Åååååh tack gumman, det värmde i hjärtat!

Kram

2009-09-01 @ 08:04:48
URL: http://mstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback