Läggning...

Wow! Igår tog det totalt 2 timmar att natta Nevin, den sista halvtimmen innan han somnade la jag honom i hans spjällsäng och 30 min senare så somnade han. Visst protesterade han men till slut var han alldeles för trött. Idag lade jag honom i hans säng redan från början och det tog lite mindre än 30 min och så somnade han. Detta är stort eftersom han aldrig har somnat i sin egen säng tidigare. Nu gäller det för oss att bara fortsätta så kanske man så småningom har det lika lätt med honom som vi har det med Neo.


Mammas pluttar!


xxx Tina

Kommentarer
Postat av: Marcela

Det gjorde vi med Eylah redan från början, hon ör duktig flicka och sover själv.

Leyah har nu lärt sig att somna själv, men gissa vem man vaknar med på morgonen i sin säng?

2009-08-07 @ 22:52:03
URL: http://yapoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback