MADONNA

Om ett part timmar åker jag och Mickael och ett helt gäng vänner upp till Göteborg för ikväll ska vi på Madonna konsert.
Om jag ska erkänna så har jag aldrig varit på konsert så detta är min debut, och vilken debut! MADONNA!
Brukar inte lyssna på hennes moderna musik men på 80- talet var hon en av mina idoler, så jag hoppas på en nostalgi tripp ikväll. Många gamla godingar, tack!
Har väldigt svårt att tro att jag inte ska bli nöjd för vad jag har hört så bjuder hon på otroliga uppträdanden.
Min lille Neo har precis åkt iväg med mormor och morfar till Tosselilla och min pluttis Nevin ska tillbringa dagen med sin farbror. Lite hönsmamma är man väl men jag är övertygad om att det kommer att gå bra.

Den MADONNA jag lyssnade på som liten.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha en underbar kväll gumman! Tror fortfarande inte att hon kommer slå brandys show men men.. Är inte ett dugg avis heller. Madonna..hmpfff ;-)

2009-08-08 @ 11:33:39
Postat av: Tina

Gumman, Brandy är BRANDY =)

Vem kan slå den showen?

2009-08-08 @ 12:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback