Malmöfestivalen

Var på festivalen ikväll med familjen för andra gången i år.
Varje år har jag samma tanke och varje år blir det inte alls som jag tänkte.
Vill så gärna smaka på måååånga olika rätter men det blir aldrig mer än 2 rätter.
Idag åt vi Langos som är en klassiker och så åt vi grillspett från Café Gustav.
Mums va gott det va!
Mickael köpte vars en chokladpudding till mig och honom men jag när jag hade tagit en sked ifrån den så fick han tillbaka chokladpuddingen....bläää!
Inte alls min smak.
Så klart så fick vi ju inte glömma Neos favorit syssla: Karuseller!
Den ungen kan åka hur mycket som helst, han tycker att det är världens roligaste grej.
Nu har båda äntligen kommit i säng och ska imorgon för andra dagen till sitt nya dagis.


Nevin fick oxå åka.. o jag såklart!


Nöjdast i världen!


xxx Tina

Kommentarer
Postat av: Y

härlig dag! Själv käkade jag Lousiana-kyckling som jag tar VARJE år..så himla gott! Kram

2009-08-19 @ 10:55:22
URL: http://yaldas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback