Monika Stanikowska

En av mina allra närmsta vänner! Vi har söner i samma ålder och de är bästa kompisar! Monika är den vännen som känner mina barn bäst eftersom vi umgås så ofta vi kan. Monika kan av andra anses lite tillbakadragen men i verkligheten är hon en observatör. Hon vill gärna avvakta och läsa av situationer innan hon ger sig in i de. Vi kompletterar varandra jättebra. Hon är lugn, vågar visa känslor och tänker alltid innan hon talar. Monika lovar aldrig något som hon inte kan hålla och det tar tid för henne att släppa in människor i hennes hjärta. Hon undviker gärna konflikter och är därmed väldigt duktig på att hålla sig lugn. Lite svårt har hon att hålla tider men det vet hon själv om.
Skytt som hon är kan hon kritisera ett lejon (mig) utan att lejonet blir sårad, tro mig det är en konst för det är inte många som klarar av det. I mina ögon är Monika en vardagshjälte och hon betyder mycket för mig!




xxx Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback