Oh Lord

Blir så trött på all drama som uppstår heeela tiden. Kan vissa tjejer inte bara vara helt raka istället för spela nåt de inte e? Så här mycket drama tror jag knappt att killar har runt om sig. När ska vissa mogna till sig? Sen sitter de här människorna och frågar sig varför de inte har några riktiga vänner och varför de inte blir bjudna på några tillställningar. Då måste man ha hjärnsläpp! Så omedveten kan man bara inte vara! What goes around comes around... Just nu e d så skönt att ha min blogg o kunna skriva av mig, känner mig alltid lite lättare efteråt.
Till er skitsnackare har jag ett gott råd: Vänner är inget man får, det är något man förtjänar! Ändrar du inte dig och rannsakar dig själv så sitter du där snart väldigt ensam... Jag har lätt för att förlåta men inte att glömma. Mitt förtroende är inget man får över en natt!



xxx Tina

Kommentarer
Postat av: Y

omg..whats going on?? Man tror man ska slippa sånt vid vår ålder... Fick btw ditt sms! Återkommer om det. Kram

2009-08-16 @ 19:14:03
URL: http://yaldas.blogg.se/
Postat av: Maria

Håller fullständigt med dig!! Det är därför jag har rensat i min bekantskapskrets så att jag bara har RIKTIGA vänner i min omgivning. Men man slutar aldrig förvånas över all drama runt tjejer... Så synd att det är så!!



Va bara tvungen att kommentera, hoppas det inte gör nåt =) Smygläser din blogg emellanåt. Riktigt bra är den!! Hoppas ni alla mår bra.



Maria (Nenads flickvän, Micke vet)

2009-08-17 @ 19:02:45
Postat av: Tina

Wow Maria! Vad glad jag blir att du läser min blogg och jag vet mycket väl vem du är =)

Vi har gått på samma babysim... remember?

Fortsätt kommentera, bloggen lever så länge intresset finns.

Kram

2009-08-17 @ 20:31:58
Postat av: claudia

Tjohooooo... Maria har rensat och jag är kompis med henne vilket betyder att jag är hennes riktiga vän!!! Jag finns så klart alltid med i hennes omgivning ;)

hahahhaha...men det är sant!

Jag och Maria har varit vänner läääänge och jag kan säga att vi har aldrig bråkat eller "tjafsat" om ngt.

Vi är noga med att vara snälla mot varandra och alltid glada för varandra gällande allt som händer i ens liv.

Jag njuter för hennes skulle när det händer ngt bra och gråter brevid när ngt går dåligt,hon har tyvärr

fått lov att gråta lite mer för min skull :( men men..

Summa av detta är att jag ställer mig aldrig i vägen för henne så länge hon är på väg upp men tro mig jag kommer att hoppa framför henne så fort det går neråt...vilket jag inte hoppas att det gör...

love... claudia( Jimmys Flickvän heheheh)

2009-08-20 @ 14:14:54
Postat av: Tina

Det säger en hel del om en person genom att titta på dess vänner. Det är BARA riktiga vänner som kan få riktiga vänner!

Det är under jobbiga stunder som man kommer till insikt om vilka som är sanna vänner. Jag har ett par sådana. Claduia och Maria, jag är så glad att ni oxå har funnit den speciella relationen i livet!

Kram på er

2009-08-20 @ 14:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback