OJ!

Igår på festivalen hände det något som ALDRIG får hända!
Vi står i en matkö när en vän går förbi med sin man och sina 2 barn.
Vi hälsar på varandra och tittar på varandras barn, sen fortsätter diskussionen mellan oss 2 familjer i några sekunder till. När jag vänder mig om mot barnvagnen tror jag att jag ser i syne, så jag kollar igen och sen frågar jag Mickael:
"Var är Nevin??" Han tittar på mig med en chockad blick och säger:
 "Skojar du med mig?!" Sen så hör man hur folk i kön bara stannar upp och häpnar över min och Mickaels reaktioner.
Vi springer åt varsitt håll men jag kommer inte mer än ett par meter när jag fick backa tillbaka.
Vi hade båda lämnat Neo för att leta efter Nevin, ställde mig bredvid Neo och frågade honom om han hade sett någonting samtidigt som en kvinna i kön lugnade mig med att Nevin var funnen!!
Då kände jag hur all adrenalin pumpade i kroppen.
En familj hade sett Nevin stappla förbi själv och stannade upp honom.
Vilka uppmärksamma människor!! TACK!!
Tyvärr hände detta pga Mickael inte hade spänt fast honom i vagnen men han visste inte att vi hade en lite klätterapa. Tänk att det gick så fort och så stilla att ingen såg något!
Det slutade lyckligt och detta lär aldrig hända igen om jag så ska koppla de =)


Mammas BUSE!!


xxx Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback