Vilken konsert!!

Woooow! Vilken artist Madonna är, hon är grym! Visst var detta min debut men mycket bättre än så här har jag svårt att tänka mig att det kan bli... Hon fick verkligen hela Ullevi att gunga och hade det funnits ett tak så hade det flygit upp.
Hon är 50 år gammal och håller igång som en 20-åring, jag är mäkta imponerad!
Man märkte definitivt skillnaden på stämningen när hon sjöng de gamla hitsen som t.ex "Like a prayer".
Jag är jättenöjd och jag kommer att definitivt gå på fler Madonna konserter om jag har möjlighet till det men dock nästa gång ska jag försöka få lite bättre platser.
Tog lite smuggel bilder men de kommer upp när jag har laddat kameran för såklart dog den under showens gång.




xxx Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback