Bästa tjejkvällen nånsin!!!

Vilken underbar kväll!!
Jag skrattade från början till slut. Det här var definitivt en kväll jag kommer att minnas länge.
De bästa tjejerna på bästa humöret gjorde detta till en av de bästa kvällarna i mitt liv.
Varenda skönhet i gänget definieras numera som PARTYPINGLA!!!
Jag kan inte beskriva det mer än genom att bombadera er med bilder från gårdagen.
Vassegoda:


Det härliga gänget!     Maria och Claudia: Två hot mamas!!


Maria och min vackra frisör Lotta. Söta Kristina med Anna.


Glada, härliga Nur.                       Moi.


Vet inte riktigt vad Rasa och Lotta diskuterar, men det ser intressant ut. Ser ni kloten som Nur har stoppat innanför toppen? 
           


Camilla säger: In my face!              Roligt med bowling!


Partypinglan Monika på plats.         Rockarbruden!


Ser ni hur störd Monika är?? Hahaha!!     Glada tjejer!


Vilken oglamorös bild på oss alla! Måste vara fel på fotografen!     


Pickaboo!          Jag önskar att jag visste vad vi skrattade åt!


Nu kanske ni förstår hur roligt vi hade det!!


xxx Tina



Kommentarer
Postat av: claudia

Tack Tack och åter Tack!!

Älskar dina vänninor =P kan ju inte bli annat än roligt med det sällskapet...ett härligt gäng av glada partypinglor..hehehe dans på bord,massa skratt,sexy dans och massa med gott dricka... kunde inte blivit bättre!

ONE LOVE!!!!! Claudita,

2009-12-06 @ 16:21:22
Postat av: Malla

Ser ut att ha varit en underbar fest :) Och fina var ni allihopa

2009-12-06 @ 16:39:01
URL: http://monstermalla.blogspot.com
Postat av: maria

Instämmer helt o hållet med Claudia! Det var supertrevlig..... vilka underbara människor!! Tack för att vi blev bjudna och hoppas att det inte var sista gången ;) Kramisar

2009-12-06 @ 16:48:34
Postat av: desse

Ja det var roligt:) puuuuuuuuuuuuzzzzzzzzz

2009-12-06 @ 21:59:35
Postat av: Nur

håller me dom andra!!! tack för en underbar kväll! Va verkligen sååå kul! och du stumpan... fortsätt me dina initiativ till att få ihopa evenemang.. du gör det SUPER bra och jag talar nog för alla från igår när jag säger att vi uppskattar det mycket mycket mycket!!!! puss på er/Nur me kloten jag "snodde" från Big bowl ;-)

2009-12-06 @ 23:08:37
URL: http://thediaryofns.blogspot.com
Postat av: Camilla

Håller med de föregående talarna

Mycket trevligt.

2009-12-07 @ 10:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback