Borde inte ha

Sitter med världens sämsta samvete just nu. Idag var jag flitig och tränade igen och sedan åt jag en sallad till lunch. Var så himla nöjd med mig själv ända tills jag tryckte i mig en STOR chokladtårtbit och som om det inte var nog med det så åt jag ost och kex när vi för en stund sedan hade Ali och Desse på besök. Vilken nöt jag är!!
Måste ha fått i mig typ miljoner kalorier, nästan. Imorgon är en annan dag.....hehehe!
Både Mickael och Desse sa nåt uppmuntrande och det var att tänk om jag inte hade tränat, då hade det varit illa.
Hur många kan med handen på hjärtat säga att de aldrig har mått som jag gör just nu??

                                        
                                         Kaloribomb?? Hell yeah!



xxx Tina

Kommentarer
Postat av: Ronya

Jag kan! :)

2009-12-29 @ 21:44:13
URL: http://ronyaponya.blogg.se/
Postat av: Malla

Om du menar det där med det dliga samvetet med mat...så JA - jag känner igen mig. Jag önskar att jag kunde tillåta mig själv att unna mig lite gott oftare än jag gör, utan att alltid få det där dåliga samvetet.

2009-12-29 @ 21:55:57
URL: http://www.monstermalla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback