En dag i lugnets tecken!

Idag är det inget annat än att äta och umgås.
Barnen har super roligt med sina nya leksaker och mina bröder stannade kvar igår så de underhåller också pojkarna en hel del.
Själv känner jag mig som en degklump och orkar inget idag.
Vi hade en underbar julafton (bilder kommer upp så fort jag känner mig lite piggare) med så mycket mat och paketer.
Jag kommer knappt våga ställa mig på vågen på tisdag, kan tänkas att jag hamnar i chocktillstånd då!
Men sån tur jag har så fick jag Wii Fit Plus + Yoga mattan i julklapp, så nu har jag möjligheten att få bort all julfläsk som har tvingat sig på mig.
Neo fick Wii ratten och idag har hela familjen spenderat långa stunder till att spela.
Kul är det nu när även Neo börjar lära sig.

Igår kväll när barnen hade somnat så satt jag och mina bröder och spelade Remi ett par timmar, det gjorde vi alltid innan jag fick barn.
Härligt att kunna umgås med de utan barn alltid, det vet jag att de uppskattar väldigt mycket!
 
Hoppas att ni alla har haft en lika underbar julafton som vi har haft!



xxx Tina

Kommentarer
Postat av: Malla

wii fit (och plus) är bra! perfekt åsdär om man har svårt att ta sig till gymet t.ex (som jag)

2009-12-25 @ 16:43:01
URL: http://www.monstermalla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback