GOD JUL!

Julafton är här till slut! Hemma är det tyst nu när mannen och barnen har farit iväg efter det allra sista som ska köpas. Min stund är kommen då jag ska plocka och städa undan så att gästerna kan känna sig välkomna.
Det ska ordnas och förberedas till den stunden då vi alla ska sitta vid våran julbord och gotta oss. När vi sedan inte orkar mera, ja då är det dags för julklappar. Min julklapp har jag redan fått, det var leendena och skratten från mina barn när de upptäckte paketen under granen. Under denna dagen som vi många njuter av våra nära och kära, glöm då inte att skänka en tanke till de som inte har det lika bra.
Jag önskar er alla mina läsare en GOD JUL med mycket värme och kärlek!!


Under granen ligger många klappar,
alla har snören och vita lappar.
Granen är prydd med diverse prylar,
ute hör jag en hund som ylar.
Huset är varmt och jag ska nu mysa,
det är ju så skönt att slippa frysa!
Många klappar jag hoppas jag får,
jag önskar er alla God Jul och Gott Nytt År!



xxx Tina


Kommentarer
Postat av: desse

Goooooood juuuuuuul många kramar:)

2009-12-24 @ 11:38:56
Postat av: tindra

God Jul...

2009-12-24 @ 22:47:54
Postat av: Malla

God jul till er med!!

2009-12-25 @ 15:44:50
URL: http://www.monstermalla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback