Mammas pojkar finalen

Jag har inte följt programmet men jag har sett det ett par gånger och jag har skrattat lika mycket varje gång.
En av mammorna vet verkligen hur man går över gränsen, hon e helt förstörd eftersom hennes son har behållt en av tjejerna som har typ storlek XXXXXL i tuttarna.
Man ser skräcken i mammas ögon nu när hennes son ska välja sista tjejen.
Hahaha....ja det är ett töntigt program men ändå underhållande!

Ååååh jag är såååååå sötsugen!!
What to do, what to do???
Längtar till helgen då jag ska frossa i godsaker (gå upp det lilla jag kanske gått ner).


xxx Tina


Kommentarer
Postat av: Malla

jag har bara sett reklamen ppå det där programmet...hoppas att jag inte missat ngt :P

2009-12-10 @ 22:56:17
URL: http://monstermalla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback