Månadens kommentator!

Nu är det återigen dags för att utse "Månadens kommentator" här på min blogg.
Jag tackar alla som har kommenterat under november, ni har verkligen stått i!

Vinnaren av två trisslotter med motiveringen att nästan alla kommentarerna är utförligt skrivna  och att denna personen med några av sina kommentarer visar att den återgår till sina gamla kommentarer och följer upp de.


Månadens vinnare är: *trumvirvel*......................................JENNIE FAXE!!!!!

Grattis till vinsten!!


Ps. Vill du ha lotterna hemskickade kan du maila din adress till [email protected]
Annars kan jag komma förbi med de till ditt jobb.





xxx Tina


Kommentarer
Postat av: Jennie

Wow!!!

Vad kul! Jag har vunnit Jag har vunnit - något =))!!

2009-12-01 @ 11:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback