Nä, nu får det vara nog!

Ja, då pratar jag om mitt leverne.
Jag tränar inte och jag ätar vad som helst och när som helst.
Så här vill jag inte ha det och jag mår definitivt inte bra av det,
speciellt inte när jag kämpade i 1 år för att komma i form.
Ni vet att jag bestämde för att komma igång för ett par veckor sedan men tyvärr så har pojkarna skiftat om att vara sjuka.
Fast jag har kommit till en punkt där jag känner att nu måste jag ta tag i det.
Äta mindre kalorier och träna är vad jag måste göra, tills jag kommer ner till min trivselvikt som är ca 3 kg mindre. Sen är det bara att bibehålla det, tack o lov brukar det inte vara ett problem för mig.
Nu har ni mina läsare möjligheten att följa mig och se om jag lyckas komma i mål, min målvikt har jag satt som 55 kg. Kanske finns det någon som har lust att göra denna lilla resa med mig, både med kost och träning.
Imorgon börjar jag ändra kosten i ett par veckor, men helgerna ska vara som vanliga.
Vem är med mig??


Kommentarer
Postat av: Malla

Go Tina Go Tina :)



Ja, du vet ju redan att jag liksom "hakar" på - eller jag har ju varit på i ngn månad nu :)

Jag tränar dock inte på gym ngt, men äter nyttigt, promenerar och kör situps och så - every day! Jag tror du kommer klara det här galant!

2009-12-07 @ 20:24:22
URL: http://monstermalla.blogspot.com
Postat av: felicia

Wuhuuu, jag hakar på!

Har oxå börjat träna varannan dag och har börjat med en diet.. grönsaker, mager kött, fisk joghurt och knäckebröd hahaha.

mitt mål är 4kg.



Kram

2009-12-09 @ 16:11:38
URL: http://felicias-secrets.styleblogg.se
Postat av: Tina

Bra Felicia!

Då får vi peppa varandra!

2009-12-09 @ 17:41:55
URL: http://mstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback