Repris

Under fyra veckor har barnen varit sjuka minst en gång,
ska detta hålla på länge till eller?! Blir ju snart knäpp!
Idag fick Neo göra mamma sällskap till skolan, han var superduktig.

Börjar återhämta mig från lördagens partajande,
man börjar ju komma upp i åldern.
Snart behöver man väl en vecka på sig för att bli människa igen,
somliga blir aldrig det...jag känner några.

Till er tjejer som är sugna på PARTY:
jag har redan börjat smida mina planer, men det dröjer ett tag tills dess.
Ni vet ju vad man säger, den som väntar på nåt gott bla bla bla bla.

Idag ska det förhoppningsvis handlas julgran, annars händer det inget annat spännande.


xxx Tina

Kommentarer
Postat av: Daniel

Attans för sjuka barn i stugan



Må det var över för denna vinter!!!!

2009-12-07 @ 12:43:34
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Jennie

Stackas pågar, men det är tid för det nu. På dagis fluerar allt runt.

Nästa gång skall jag med och partaja, varje fall den gången som är om några månader så fall.. till sommaren eller nått,

då jäklar skall det rockas! Hjulas o hängas i lampor!

Puss o Kram

2009-12-07 @ 19:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback