Slut som artist

Oj oj oj! Vilken underbar helg man har haft!
Fredagskvällen hade jag sällskap av tre härliga tjejer och såklart när tjejer träffas så snackas det och så snackas det lite mer. Vi hade det jättemysigt och vi lyckades dricka vars en flaska vin (förutom en av de som drack Corona), lite smått berusade blev vi dock.

Nåt som vi snackade en hel del om var sällskapsspel, något som många av oss älskar men som väldigt få äger. Så mitt nyårslöfte till mig själv är att införskaffa minst ett spel under nästa år, men nu är frågan bara vilken. Det är ju en djungel av sällskapsspel i butikerna, kanske ni mina läsare kan tipsa om några roliga party- eller familjespel.

Lördagkväll firade vi en god vän på hans födelsedag och då blev det mina favoritdrinkar mojitos, lite smått berusad blev man då också. Kan ni gissa då hur sliten man känner sig idag?? Men det var värt det, för när jag inte har festat till det så har hela familjen umgåtts ute i snön och haft superkul. Jag kan nog kalla detta för en underbar helg med många skratt!

I love my life!!


Rökning är ingen kul last när det är minusgrader ute men Helena ser lika glad ut för det!


Kvällens fotograf var min underbara vän Annelie, ja och modellerna ser ni ju.


xxx Tina


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag rekommenderar Hjärnsläpp! Inget familjespel direkt, men jättekul på kvällar i goda vänners lag! =)

2009-12-20 @ 20:43:15
URL: http://ebohman.blogg.se/
Postat av: Malla

haha berusad eller ej, det verkar ha varit en toppenhelg! :)

2009-12-20 @ 21:14:08
URL: http://www.monstermalla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback