Trött med all rätt

Usch, vilken arbetsam dag! Är helt slut i kropp och knopp.
Åkte redan tidigt idag till Entré med barnen där jag först tränade och efter det så käkade vi lunch tillsammans. När barnen var helt färdiga och hade däckat i vagnen så fick jag min välförtjänade shoppingrunda.
Kan tyvärr inte skryta med något fynd men jag fick med mig ett par vardagströjor iaf.

När jag höll på att lasta in oss i bilen slog det mig att jag kanske borde kolla efter ett par nya jeans eftersom jag har bara sisådär 8-10 par.
För er som har följt bloggen ett tag vet ju att jag inte har ett par jeans som jag är 100% nöjd med så mina nästa par ska uppfylla alla mina krav.
Vilka är då kraven?
-De ska sitta åt men inte platta till min rumpa.
-De ska vara i en mörkblå nyans.
-De ska ge ett förlängade utseende samtidigt som de ska dölja mina kycklinglår.
- Man ska kunna ha stövlar till de utan att det veckar sig för mycket uppe vid knäna.
-De få inte vara för låga i midjan.

Det ska väl inte vara så svårt, eller hur?
Får nog ta med min lista när jag letar efter ett par nya jeans ifall jag skulle få för mig att köpa ett pas som inte uppfyller alla kraven.

Sist men inte minst: Det finns verkligen inget som mäter sig med sådana här kvalitetsdagar med barnen.
Vissa dagar roligare än andra, håll tummarna att vi har lika kul imorgon.



xxx Tina

Kommentarer
Postat av: Malla

haha ja det är inte lätt det där med jeans!!

2009-12-28 @ 20:54:22
URL: http://www.monstermalla.se
Postat av: Kajsa

Tina...Tycker att du ska satsa på ett par Hudson(med ficklock), kostar mer men sitter som ett smäck.... Hade passat dig jättebra. Kramiz

2009-12-29 @ 21:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback