Uppe tidigt!

Påminn mig att väcka Nevin tidigt när han e i tonåren, ja så han får smaka på sin egen medicin.
Klockan kvart i fem e INTE morgon enligt mig!

En timme senare gjorde vi iordning oss för att sen samlas på dagiset inför luciatåget.
Mina två små modiga och tuffa pojkar var inte så tuffa när det väl gällde.
Båda två lämnade luciatåget och till min besvikelse, inte en enda fin bild på de som tomtenissar. Buhu!
Jaaaaa, det e viktigt för mig men de bryr sig inte....snyft!
Tur att jag fick en bild på Neo innan vi åkte iväg till dagiset.
Båda pojkarna är förresten linslusar, det har vi t.o.m fått bekräftat från dagis.
De märker vilka barn som ofta blir fotograferade....
Det har gått så långt att Neo ber mig fotografera honom och Nevin när de gör nått gulligt.

Är mina barn skadade för livet??!



Kolla in modellen! Han säger t.o.m cheese varje gång han fotograferas.



xxx Tina

Kommentarer
Postat av: Malla

Men så söt! :)

2009-12-11 @ 09:50:24
URL: http://monstermalla.blogspot.com
Postat av: Emma

Haha, men är man så där söt måste man ju dela med sig till världen!

2009-12-11 @ 15:18:08
URL: http://ebohman.blogg.se/
Postat av: Helena

Har samma problem här hemma och jag håller med dig kvart i fem är inte MORGON!!!! Men vad ska man göra? Inte konstigt att man är slut vid nio på kvällen, då har man ju varit uppe i evigheter. Ang lucia och foto, jag har en son som tuggar lite nätt på sin tunga så fort han blir nervös så du kan ju själv tänka dig hur våra sådana foto ser ut. Ha det gott så ses vi på fredag, ska vi super kul!!

2009-12-11 @ 15:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback