Värd att kommenteras

Hur många kan säga att man är otroligt nöjd med barnens dagis??
Jag är så tacksam att Neo och Nevin har hamnat på den avdelningen som de har.
Oftast när jag hämtar barnen så känns det som om ett par nära vänner har passat mina barn.
Sådan kontakt har vi med personalen, öppen och ärlig.
Jag skäms inte för att berätta nåt för de och jag vet att de behandlar barnen likadant framför mig som när jag inte är där.
Många gånger glömmer man att lyfta de människorna som tar hand om ens barn när man själv inte kan.
Därför skriver jag detta inlägget för att jag vill uppmärksamma de som är så viktiga i mina pojkars liv.
Jag hoppas att många känner som vi gör och att man inte tar det för givet!



xxx Tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback