Vilken buffe!!!

Imorgon firar jag och Mickael årsdag och det firade vi hela familjen ikväll på restaurang Rose Garden, wow säger jag till deras buffe!! de hade allt i asiatisk väg: Mongolian Barbecue, seafood, asiatisk buffe, sushibuffe och dessertbord.
Mycket gott! Vi hade kunnat njuta mer om inte våra två huliganer hade stressat oss så mycket pga sitt gnällande.
Vi var överens om att nästa gång vi är barnfria så vet vi iaf vart vi ska gå och äta.

Kära läsare, jag har en tid funderat på att lägga ner min blogg och det pga tidsbrist.
Jag vill bara förvarna så att ni inte blir alldeles överraskade om och när jag gör det.
Det kan hända att jag har de tankarna för att jag ett tag har haft bloggtorka och är allmänt fantasilös.
Men jag ska ge det lite tid till och sen får jag ta det slutliga beslutet.



xxx Tina

Kommentarer
Postat av: Malla

det vore trist om du la ned. ta en paus annars :)

2009-12-12 @ 22:23:02
URL: http://monstermalla.blogspot.com
Postat av: Tindra

Nee varför lägga ner :( , trist trist.....bra blogg ju gumman!

2009-12-14 @ 17:59:18
URL: http://tindraohara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback