Dagen före

Idag ska jag hjälpa min gode vän Desirée inför brölloppet. På eftermiddagen ska jag köra hem till henne och vi ska lasta bilen med ALLT som ska till restaurangen där bröllopsfesten ska hållas. Vi ska planera och ställa iordning borden och stolarna, vi ska gå igenom vigselakten och sedan ska vi hem till mig. Hon ska sova här sista natten innan hon blir Fru Desirée (lite tradition). Har ordnat med mexikanskt till middag (hennes favorit) och en stoooor frukost till imorgon.
Det ska bli så mysigt att göra oss iordning tillsammans och sedan åka in till Pildammarna ihop...
Idag ska även min lillasyster flytta in till oss, hon flyttar ner från Varberg. Känns verkligen som en fullspäckad dag, känner mig redan lite stressad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback