Filmkväll

För första gången på jättelänge har vi hyrt filmer, 3 st t.o.m. Det säger ju mycket om sommarvädret.
Hörde här om dagen att hemmakvälls uthyrning höjdes med 70% den helgen efter Pirate-Bay domen. Hahaha... folk måste nog ha blivit lite rädda ändå. Igår kväll kollade vi på historien om Benjamin Button, väldigt fin film men jag lyckades ändå somna efter halva filmen, tråkigt men sant. Idag blir det nog Pride and Glory, en actionrulle, då blir det nog lättare att hålla sig vaken. På somrarna är jag inte så mycket för tv-tittande  men vad ska man annars göra när man har 2 småttingar som sover?

                                                
                                                  Kvällens film.

Kommentarer
Postat av: camilla Lindh

såg den igår kväll pride and glory mycket bra film

2009-07-13 @ 21:24:10
Postat av: Anonym

Du skulle inte somnat till Benjamin, slutet är så fin och sorglig!

2009-07-13 @ 22:14:16
Postat av: Tina

Pride and glory höll mig uppe, den var lång men bra.

Jag har lite svårt för drama men action däremot är alltid lika underhållande!

2009-07-15 @ 08:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback