Frustrerad

Man har ungarna hela dagarna och längtar till på kvällen när de somnar och man kan pusta ut lite innan man ska gå och lägga sig. Men så vissa kvällar har nåt av barnen bestämt sig för att inte somna i tid och detta kan göra mig sååå frustrerad. Var ska jag hämta min energi ifrån? När ska jag samla mina tankar?  Ensamtid för mig är oehört viktigt, annars blir jag så lättirriterad och ledsen. Tyvärr har jag en sambo som jobbar många timmar om dagen och kan inte lasta av mig tillräckligt. Vissa tänker väl: "skyll dig själv att du skaffa barn tätt". Men det gjorde jag för mina barns skull, de kommer säkert ha jätteroligt ihop eftersom åldersskillnaden är liten. Ska jag vara ärlig så trodde jag aldrig att det var så här jobbigt med 2 barn men det lättar förhoppningsvis med tiden. De är trots allt mitt liv, kan inte ens minnas hur mina dagar såg ut utan de. Nu står huliganen bredvid och drar i datorn.... han är en sån buse min lille Nevin. Min andra huligan sussar  så sött, trött efter dagens hetta.   


Huliganerna Neo och Nevin

Kommentarer
Postat av: Helena Nilsson (Nisse)

Tro mig vännen att det blir bättre. Förstår precis vad du menar och lider med dig men det BLIR BÄTTRE!!!!!

2009-07-02 @ 09:09:19
Postat av: Marcela

Det verkar som om vi hade samma bekymmer igår kväll, Eylah somnade redan kl 19 men vaknade hela tiden var 30 min och Leyah gick o la sig kl 22 så klart!!

lider med dig!

2009-07-02 @ 09:44:53
Postat av: Y

jag veet preciiiis vad du snackar om gumman. Det är tufft! Mina barn somnar jättesent nu när de har sommarlov (typ 9-10) men så sove de lite längre på morgonen och det uppskattas. hang in there! Det kommer att bli lättare! kram och ha det kul på brölloppet!

2009-07-02 @ 14:28:47
Postat av: Tina

Tack tjejer!

Känns mycket bättre nu, ska tänka på er nästa gång jag har en sådan tuff kväll.

Puss på er

2009-07-02 @ 18:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback