Hamburg-avklarad!

Vi kom iväg på vår korta Tysklands resa, det tog ju inte så himla lång tid att köra ner. Ganska skönt med en paus på båten så barnen får springa av sig lite...
Hamburg är Tysklands näst största stad, skulle tänka mig att den är lite större eller lika stor som Köpenhamn.
Många varuhus mitt i centrum och för att spara in tid så checkade vi in i ett hotell mitt i smeten.
Det fanns så många butiker att besöka men tyvärr med vår låga valuta så kändes allt mycket dyrare än här hemma i Sverige. Det blev inget shoppande för vår del förutom sprit då, måste ju fylla på i lagret =)
Resan var helt OK och den hade varit ännu bättre om inte Neo hade varit på sitt sämsta humör nästan hela resan.
Hoppas att han är gladare under nästa resa annars får jag väl koppla honom eller nåt, hehehe!


xxx Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback