Packar...

Vi ska bara vara borta 3 dagar men som den kontrollfreak man e så måste packningen bli perfekt.
Det får inte vara för mycket grejer o kläder med, men man ska aldrig känna när man är bortrest att man saknar nåt.
Så jag kan börja planera ett par dagar innan och känna mig smått stressad, ja man har ju sina brister.
Mickael e ju avslappnad fram till 5 minuter innan avresa, då börjar han sin förberedning. Vet ni hur bra det funkar? Jo då hamnar man i Tyskland utan sina LINSER!! Han fick gå in till en optiker o tur var det så löste det sig annars hade han varit blind halva resan.
Detta var ju ett ganska meningslöst inlägg men ja så ser min dag ut...

Imorgon bitti körs det iväg till Kolmården och för er som följer bloggen så vet ni att jag tvivlade lite på att våra utflykter skulle bli av, men nu har vi snart varit på alla =) .


xxx Tina

Kommentarer
Postat av: Tess

Gud va kul!!

Ha så trevligt!!

Vi måste ju ses snart innan barnen flyttar hemifrån eller jag blir gråhårig..ahahhaahha

2009-07-27 @ 23:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback