Uttråkad

Vissa dagar är bara tråkigare än andra dagar, varför? Vet ej! Kanske humöret som sviktar...usch!
Vaknade imorse och kände att jag bara ville sova bort heeela dagen, men tyvärr så har jag inte den möjligheten.
2 huliganer hade gott loss här hemma isåfall. Med en ganska tråkig inställning gick jag ner till Limhamn centrum för att handla och träffade på en gammal granne (Anna) från Ön, och gissa om jag är på bättre humör nu. På ett par få minuter lyckades vår konversation komma på en sådan nivå att jag började känna den positiva energin igen. Vi bestämde träff på Öns lekplats och jag ser verkligen fram emot det. Barnen ska leka och vi kan få prata av oss lite... Är så tacksam för de underbara människor jag har runt omkring mig, livet vore så TRÅKIGT utan er. Puss på er mina kära vänner, ni vet vilka ni är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback