Skvaller

DIET

Läste i en skvaller tidning idag om dieter som många kändisar går på.
Måste erkänna att man gottar sig lite i att de faktiskt också har våra mänskliga problem. Själv visste jag knappt vad en diet var innan jag fick barn, har aldrig haft någon viktproblem. Nu kämpar man mot vågen, med rätt kost dvs inget gott under vardagarna och mycket motion. Det verkar som om det finns 2 typer av mammor, de avslappnade som njuter och tycker inte att vikten spelar någon större roll och så finns det den typen som har en viktnoja och kämpar periodvis.
Jag tillhör definitivt den andra typen, vill aldrig känna mig tjock igen och det är precis vad jag gjorde efter mina graviditeter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback