All the single ladies

Även all the taken ladies...
Oprah hade en mycket rolig man som gäst idag: Steve Harvey.
En komiker som har ett radioprogram där han berättar för kvinnor hur de hittar en bra man och behåller honom.
Jag skrattade mig igenom hela programmet men otroligt nog så det mesta han sa lät vettigt.
Han berättar rakt ut hur män är och hur de fungerar.
Steve Harvey har gett ut en bok som blev bästsäljare:
Act like a lady, think like a man.
En bok som jag skulle vilja läsa.

En viktig sak som han berättade var att:
Bra män vill bekräfta, försörja och skydda.
Detta behöver han få göra annars känner han inte sig som en man.
Mannen behöver även tre saker för att inte vara otrogen:
Kärlek, stöd och "Cookie" (sex).
 
Detta behöver såklart inte betyda att kvinnor ska vara osjälvständiga.

 



xxx Tina


Kommentarer
Postat av: Nur

visst e han bara underbar??? han har vatt me innan om d inte va samma avsnitt :-) o jag har hans bok han e såååå grymt härlig!! skrattade lika mkt när jag såg avsnittet..

2009-11-17 @ 20:47:12
URL: http://thediaryofns.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback