En vecka kvar

Nu är det nedräkning till årets stora tillställning:

TJEJERNAS JULBORD!!

Det här har jag sett framemot i ett par månader nu och
det blir tredje året i rad för mig.
Vi är ett gäng tjejer som går ut och äter julbord tillsammans och
för varje år tillkommer fler härliga damer.
Vi ska äta på Big Bowl och sedan ska vi bowla.
Efter det vet man aldrig vad som händer men en sak är säkert,
med de här tjejerna väntas fest.
Underbara människor som förtjänar ett avbrott i vardagen och bara få vara sig själva.
Jag hoppas att mina vänner ser framemot det lika mycket som jag och
att gänget växer för varje år!!





xxx Tina


Kommentarer
Postat av: Nur

jepp i do :-D/nyförvärv :-D

2009-11-29 @ 02:05:54
URL: http://thediaryofns.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback