Fint besök

ldag gick jag och Nevin hem till ett par vänner där en vän från England är på besök med sina döttrar som är i mina pojkars ålder.
Hon är så härlig den här vännen, vi träffas verkligen väldigt sällan  pga avståndet men när vi väl träffas så är det som om vi umgås varje dag.
Det roliga är att vi är ganska lika till både utseende och till sättet.
Hon skulle lätt kunna tas för min syster.
Vi umgicks hela eftermiddagen med barnen och jag hoppas att vi träffas något mer innan hon åker hem igen.



xxx Tina

Kommentarer
Postat av: MAdeleine

Hejsan. Jag kollade in i din blogg efter att jag sökt efter en Desiree nymark som kommer ifrån eskilstuna.. Är det din Desiree som kan vara hon tror du? Isf får du jättegärna höra av dig till mig.

[email protected]

2009-11-24 @ 18:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback