Fokusera mera

Fullt upp hela helgen!
Har för första gången sedan i fredags satt oss ner hela familjen för att bara slappa och mysa ihop.
Så härligt!
Igår var vi ute hela familjen, shoppade lite kläder och skor, gick en snabb runda på marknad och lunchade på stan.
På kvällen var det dags att lämna killarna hemma hos min familj för att sedan gå på date.
Jag och Mickael åt en underbar middag på Malmö Opera Grill och vi kan inget annat än vara nöjda.
Bra service och härlig stämning, maten var det väldigt hög klass på.

I slutet av middagen hände det en incident som fick mig lite ofokuserad på min och Mickaels kväll, tråkigt!
Jag försökte hela tiden tänka på att jag skulle lägga de tankarna åt sidan för att fokusera på vad som var viktigt men det var jättesvårt.
Nu i efterhand vet jag att det var för att jag kände mig sårad och sviken.

Imorse hämtade vi våra pojkar så tidigt vi kunde eftersom man känner sig så tom utan de och sedan åkte vi och småhandlade lite julgrejer.
Nyligen kom vi hem efter att ha våldgästat min svägerska Camilla och hennes familj ett par timmar.
Skönt med lite omväxling.

Ikväll ska denna familjen äta tacos och lite senare ska vi för första gången i år dricka glögg.

En underbar kväll önskar jag er!



xxx Tina

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltid lika trevligt med besök från mina favorit brorssöner. Ja även av deras föräldrar .

Vi ses på Big bowl Tina hahahaha

2009-11-22 @ 17:54:39
Postat av: Anonym

Låter som att ni har haft en underbar helg. Det behöver man ibland.

2009-11-22 @ 20:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback