Fredagen den 13:e... som vilken annan dag.

Sakta men säkert börjar jag landa igen efter att spänt mig och stressat inför tentan.
Det känns väldigt bra, jag har nog klarat mig med stor marginal.
Känns lite tomt nu, för man vänjer sig lite av tentapressen.
Fast det dröjer ju bara ett par månader och så sitter man där igen.
Slut snackat om tenta för detta året!
Tack alla som önskade mig lycka till...

Efter en hård förmiddag så skämde jag bort mig med att fixa mina naglar (det var ett tag sen sist så det såg för jävligt ut), köpa en klänning och sedan möta upp min älskling på en mysig lunch på Mando.

Gott folk, imorgon kommer jag att njuta av en kväll med mina vänner och vet ni vad??
Det har jag förtjänat!!



xxx Tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback