Ganska nöjd

Det blev lite shoppande igår, najs!
Kjolen som jag hade väntat på ett tag hade äntligen kommit in och till den hittade jag en blus.
Jag har ett problem, nämligen stövlar!
Det är jättesvårt att hitta stövlar som sitter åt runt vaderna på mig, tydligen har jag ganska smala sådana.
Jag har nog varit runt i de flesta skoaffärerna i Malmö utan att hitta nåt.

 Efter Entré åkte vi in till stan och köpte en Farsdagpresent till Mickael, hoppas att han blir nöjd.

Sista butiken för dagen blev min absoluta favorit underklädesbutik, La Leia.
WOW säger jag bara! Där hittade jag den finaste BH:n jag har sett i hela mitt liv.
Nu är jag ganska nöjd ett litet tag; en kjol, en blus och 2 BH:n från La Leia.
Pojkarna var jättesnälla och vi hade det väldigt mysigt ihop.

Förresten, är det fler som provar sina kläder hemma??
Jag provar aldrig kläderna jag köper i butiken när jag har barnen med mig, det hade varit alldeles för stressande.

Idag går den mesta delen av dagen till att plugga, det är bara 6 dagar kvar till min tenta.
Efter tentan ska jag boka in mig på en spa-behandling som jag fick i present av Mickael för ett tag sen.
Det tycker jag att jag förtjänar då dvs om jag klarar tentan. Annars lär jag nog bli ganska besviken på mig själv. Idag ska Neo och Nevin till mormor och morfar så att jag kan koncentrera mig på studierna och Mickael på sitt jobb.



xxx Tina



Kommentarer
Postat av: Camilla

Japp jag provar också kläderna hemma.

Blir mycket bättre så,än att springa o jaga två flickor i hela butiken undertiden man provar tror inte butiks biträdena hade varit glada om jag kommit där springande i bh eller trosor.

Nä bättre o stå i lugn o ro hemma framför spegeln o vända vrida.

2009-11-07 @ 10:56:20
Postat av: Tindra

Jag provar aldrig kläder i butik om jag har lillen med mig, går ej typ.....testar hemma i lugn o ro...

Samma problem här när det gäller stävlarna faktist....jättesvårt att hitta snygga modeller! ....

Hoppas pojkarna mår bättre och att ni får en Lovely Lördag...kram kram

2009-11-07 @ 11:01:11
URL: http://tindraohara.blogg.se/
Postat av: Tina

Camilla: Butikspersonalen hade nog fått sig ett gott skratt om du kom ut springades i underkläderna.

Jag skrattar bara jag tänker på det....hahaha!

2009-11-07 @ 11:54:38
URL: http://mstina.blogg.se/
Postat av: Jennie

Hej gums,

kom in o titta hos mej då! Man vet ju aldrig om du hittar nått här vi har för både smala och "muskulösa" vader. Höga o låga klackar. Jag har varit med i stockholm och tagit ut denna kollektion. Jag ingår numera i inköpsgruppen =).

Och just det, jag provar alltid kläder hemma, mycket skönare i lugn mer-space miljö.

Kram

2009-11-07 @ 12:53:43
Postat av: Pia

Jaaa, Tina det där med att prova i affären har aldrig varit min melodi heller och då har jag ändå funnits ett tag och barnen är utflugna

2009-11-08 @ 21:09:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback