Jag blir VANSINNIG!!!

Hur i helvete kan man behandla sitt barn på detta sättet?!
Fy för sjutton!
En 25-årig mamma i New York sålde sin femårige dotter till pedofiler!!
Bara tanken får min mage att vända sig in och ut...
Nu har den här stackars flickan hittats död i skogen och mamman är misstänkt.
Det finns inga ord för att beskriva hur ledsen och arg jag blir.
Jag ryser i hela kroppen när jag tänker på hur den här lilla flickan ser den enda personen som ska ge henne trygghet lämnar över henne till äckliga gubbar som gör henne illa!!!
 
 
 Må du vila i frid, lilla ängeln!


xxx Tina


Kommentarer
Postat av: Sanna M

Usch, så oerhört hemskt!! Det finns inte ord för det. Det känns som att det förekommer så mycket hemskheter. Ibland klarar man inte av att läsa om det.

2009-11-18 @ 20:42:57
URL: http://tabubloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback