KRIS

Nu är det ett faktum.
Jag lider av 30-års kris!
Det är iaf vad jag har döpt det till...
Under de senaste månaderna har jag haft tankar som jag aldrig brukade ha tidigare.
För mig känns det lite kopplat till att man börjar närma sig 30.
Missuppfatta inte mig, jag är inte ett dugg ledsen över att jag ska fylla 30 nästa år utan tvärtom.
Jag har bara börjat komma till insikt till vissa saker i livet som känns lite skrämmande.
Jag vet bara inte riktigt hur jag ska tackla mina tankar än...
och det hela underlättas inte när man hittar en massa gråa hårstrån.
Låter som en petitess kanske men det var bara pricken över i:et.
Mitt största problem är att tiden går för fort (ja jag vet att jag inte är ensam om detta).
Skulle jag få bestämma så skulle jag nog snart stoppa min ålder även om det sägs att alla ålder har sin charm.
Låter det knäppt?? 
 
 
 xxx Tina


Kommentarer
Postat av: Malla

Nää inte låter det knäppt. Klart man funderar och så. Samtidigt så spelar inte åldern så stor roll, man e den man e helt enkelt och det är vad man för av sin tid som spelar roll :)

Låt oss njuta :D

2009-11-19 @ 21:33:06
URL: http://monstermalla.blogspot.com
Postat av: Tindra

Same feeling här gumman....

2009-11-19 @ 22:46:29
URL: http://tindraohara.blogg.se/
Postat av: Daniel

Same here (snart 29.. jisses)



Men livet börjar ju nu säger alla!!

2009-11-20 @ 11:11:00
URL: http://danielfagerhoolm.webblogg.se/
Postat av: Jennie

Hela 30 år-tiondet är ett underbart årtionde..

Du kommer vara för gammal för att anses vara naiv och för ung för att anses vara gammal..

Ålder nog för att folk skall respektera ens åsikter mer seriöst. En annan här närmar sej 35, sen 40 .. och jag tycker bara det är underbart för att det känns som att en massa saker som egentligen är tramsiga, spelar ingen roll längre.. de saker som spelar roll har en helt annan betydelse. Med andra ord, är det lättare att slappna av, vara fri, njuta av det man vill... med åldern... tycker jag varje fall.. vet inte om någt lät vettigt, kanske själv inte kommit ur min 30 års kris än ;). Och kör med intalning ala jennie.

2009-11-22 @ 23:03:58
Postat av: Tina

Bra skrivet Jennie!

Nu vet man fördelarna oxå =)

2009-11-23 @ 08:08:11
URL: http://mstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback