Pratkvarnen Tina

Idag började jag att plugga inför nästa tenta som är den 13:e nov.
Det är mycket att plugga in!
Jag valde att sitta i skolan hela dagen fastän jag inte hade någon föreläsning, man blir mer fokuserad då.
Parisa träffade upp mig efter hennes föreläsning och vi skulle sitta och plugga ihop.
Det blev prat och mera prat.... vi hade så mycket att snacka om.
Jag kände mig typ 5kg lättare efter vårt samtal.
Jag är en ganska öppen person men jag har väldigt svårt att prata av mig om mina känslor.
Jag är mer den som sluter mig, fastän jag känner till att detta är ett problem så har jag svårt att bryta min dåliga vana.
Det är verkligen inte lätt att bryta ett sådant mönster och det är inte så lätt som att bara börja prata.
Sånt tar tid och det är nåt man måste lära sig helt enkelt!



xxx Tina

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofi

Vore bra om man kunde gå ner i vikt av att prata...

Jag fattar vad du menar..har du behov av att vädra dina tankar/problem finns jag kanske i närheten...

Kommer nog inte på några dagar, har röntgat lungorna idag pga den envisa förkylningen...kram

2009-11-02 @ 19:40:34
Postat av: y

jag e likadan. öppnar mig inte för vem som helst. Skönt att få prata ut ibland dock. kram

2009-11-02 @ 19:46:32
URL: http://yaldas.blogg.se/
Postat av: Nur

Då får vi andra helt enkelt bli bättre lyssnare och mjuka upp dig så att du öppnar upp dig.. plopp plopp =)

2009-11-02 @ 19:58:57
URL: http://thediaryofns.blogspot.com
Postat av: Tindra

Jag har svårt för att prata med vem som helst om mina känslor osv men man har ju sin skara av vänner som man kan lita på :) och då hjälper det att få babbla av sig lite ibland, that`S what friends are for ;)

2009-11-02 @ 21:27:08
URL: http://tindraohara.blogg.se/
Postat av: Sedina

Välkommen ...

Jag är likadan Kan babbla i timmar sen när man ska ta och snacka om sina egna känslor då blir det punkt för samtalet ...



2009-11-02 @ 21:36:14
URL: http://ledena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback