Sakta men säkert...

... smyger sig julen in till oss här hemma.
Igår började jag och Neo med julpyntet.
Två lådor med julpynt och det syns knappt men det är nackdelen med ett stort hus.
Vi måste handla mer och det kommer Mickael få fnatt på....ooops!
Ljusen har vi väntat med eftersom det ska min älskling få äran att sätta upp...hihihi!
Neo var så glad och stolt att han fick hjälpa till.
Jag längtar till den morgonen han vaknar och får se julgranen färdigpyntat.
Han är ett tacksamt barn och det gör allting så mycket roligare.
Nevin oxå såklart men han är fortfarande lite för liten för att riktigt förstå hela grejen.

 
 
 
 



xxx Tina

Kommentarer
Postat av: desse

Fiiiiiint jag har oxå börjat.. de e såååååååå mysigt jag behöver oxå köpa mera saker så Ali kommer oxå bil knäpp.. hahahahaha

2009-11-26 @ 17:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback