Shit va kallt!

Sitter på skolan och försöker plugga men nästan all min energi går ju åt att värma upp mina stackars kroppsdelar som har domnat av av denna kylan.
Jag föstår att det är bra för koncentrationen att det är lite svalt men jag skojar inte, det e ju nästan lika kallt här inne som ute!
Skulle lätt kunna kasta mig in i ett hett bad nu..... åååhhhhh vad skönt det hade varit.
Nej, det går inte. Måste sitta kvar här i igloon ett par timmar till.
Hör ni inte av mig så har jag nog frysit till döds....bara så att ni vet.
Ha det gott folk



xxx Tina

Kommentarer
Postat av: desse

Hihihihi.. frusen va.. du har alltid varit frusen av dig.. och dina kalla fötter lyckas alltid att värma sig på nån annan puuuuuuuzzzzzzzzz

2009-11-10 @ 19:37:43
Postat av: Tina

Ja, skönt var det att stoppa in mina fötter under dina ben....hehehe

2009-11-10 @ 19:57:39
URL: http://mstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback