Tänk...

...att det bara är en månad kvar till julafton.
Denna veckan skulle jag börja smått med julpyntet men så har det inte blivit.
Än så länge har jag fullt upp med en sjuk Neo, tack och lov var det "bara" en förkylning.
Vad är det med killar och förkylningar?? De slåss ju ut helt, medans en annan fortsätter nästan som vanligt med feber och influensa.
Jaja, det är väl kvinnornas lott här i världen.

Men iaf tillbaka till julpyntet.
I år vill jag ha upp det mesta till första advent, jag vill att mina små pojkar får en lååång jul.
Förstår inte riktigt folk som säger att de inte tycker om julen, varför??
Jag förstår att man inte tycker om hysterin bakom julklappshandlandet, men vad är det för fel på julen??
Det är den tiden på vintern då det mesta lyses upp och man får en mysig och varm känsla vart man än går.

Jag älskar julen och jag hoppas att mina söner växer upp och gör detsamma.
Stjärnor, julgran, ljus, pepparkakor, julklappar, julbord, tomten, julmusik....ja allt tycker jag om!





xxx Tina


Kommentarer
Postat av: Emma

Åh, vad glad jag blev av ditt inlägg! Verkligen allt det som jag ser fram emot, förlåt, älskar med julen!! När det gäller julpynt/mys är det verkligen inte less is more som är bästa mottot ;)

2009-11-24 @ 19:47:26
URL: http://ebohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback