Uppsättningar

Jag vill börja lära mig en del håruppsättningar, lätta ska de vara att göra.
Jag har liksom inte alldeles för lång tid på mig på morgonen att lägga ner på håret.
Det är jättetråkigt att alltid ha håret i en hästsvans eller nersläppt, vill ha mer variation!
Roligt hade det varit oxå och lära sig några riktigt fina festuppsättningar...
finns det nånstans på nätet man kan hitta detta??
Eller kanske någon som har tips på någon uppsättning?
En av de här frisyrerna tänkte jag prova på, nu återstår det bara att se hur bra det blir.


Jag tänkte prova på den första av bilderna.


xxx Tina


Kommentarer
Postat av: Malla

En fläta i luggen är också snyggt :) Eller en slarvig knut.

2009-11-09 @ 07:30:23
URL: http://monstermalla.blogspot.com
Postat av: Jennie

Du kan alltid hitta en frisör (jag försökte med min) fråga fall hon vill komma hem till dej en kväll, samla ett gäng tjejer så kan hon ta typ 300 per tjej så kan hon lära 5 enkla uppsättningar. Eller nått. Kanske en idé som tåls frodas =)? Jag kommer varje fall, behöver oxå utveckla variationen. Helena vet jag med hade velat komma. Jag hade nog kunnat få ihop ett par tjejer för just de ändamålet. Kram

2009-11-10 @ 00:04:14
Postat av: Tina

Jennie: Det var verkligen en bra idé. Ska kolla upp det lite närmre =)

2009-11-10 @ 08:18:41
URL: http://mstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback