Vill man vara fin får det kosta pin

I helgen handlade jag in lite smink, vissa mer akut än andra.
De här små fjuttiga grejerna kostar en hel del men som tur är så hittade jag de på en marknad och betalade en tredjedel av priset än vad de kostar i butikerna.
Nackdelen är ju att man oftast inte får prova några tester som resulterade i att jag köpte lite för mörk concealer.
Det gör inte alldeles för mycket för den kan man använda på sommaren när man har lite mer färg i ansiktet.



När jag höll på att sortera lite i sminklådan lade jag märke till att jag nog har en liten förkärlek för Isadoras ögonskuggor.
Jag är jättenöjd med de och man kan hitta otroligt många färg kombinationer, men här är mina favoriter:


Nästa gång blir det en grå och svart nyans för den jag har nu är inte lika bra och hållbar som Isadoras.


Något som jag aldrig använder är puder och foundation, känner inte riktigt att jag behöver det.
Då slipper man iaf spendera pengar på de.


xxx Tina


Kommentarer
Postat av: Malla

jag fick välja en ögonskugga fr dior i julklapp av Leon :D han brukar lyckas med att köpa smink åt mig och jag unnar mig aldrig själv sådär dyra grejer, så det är kul att det finns någon som vill skämma bort en lite :)

jag använder lite foundation - är så himla blek nu!

2009-11-24 @ 12:20:36
URL: http://monstermalla.blogspot.com
Postat av: Tina

Smart köp av Leon!

2009-11-24 @ 20:21:07
URL: http://mstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback