Allergisk

Nyligen kom jag underfund med att jag trots allt är allergisk, men mina utslag är mentala.
Jag har listat upp mina allergier och de är inte få gott folk:

  • Falska människor
  • Okunniga och naiva människor
  • Trotsiga barn
  • Fartdårar
  • Inkompetenta busschaufförer (måste ha varit en kris eftersom vilken nöt som helst kan bli busschaufför idag.)
  • Besserwisser
  • Otrevlig service
  • Illojalitet
  • Långa väntetider
  • Snåla människor

Som sagt: många allergier...
Bieffekter som: psykiska eksem, sömnsvårigheter, hyperventilation m.m.
Har du samma symptom och behöver hjälp??
Ring Polia!!



xxx Tina


Kommentarer
Postat av: F R I D A - Ung mamma & gravid!

Sv: tack så mycket! Nej, jag har inte en aning.. Tror nog att jag vill att det ska bli en överasskning! :)

2009-10-11 @ 21:48:46
URL: http://fridadrotz.blogg.se/
Postat av: Tindra

Behöver hjälp här med då ;)

Verkar ha samma allergier jag med...

2009-10-12 @ 13:16:51
URL: http://tindraohara.blogg.se/
Postat av: claudita

HAHAHAHA... NU VET JAG VAD JAG LIDER AV!! :D

2009-10-16 @ 07:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback