Avbokningar...

Inatt blev det mer sömn, tack o lov!
Barnen sov tungt genom hela natten och jag kände mig som en utvilad människa på morgonen.
Men å andra sidan så var pojkarna och jag ganska krassliga.
Inte så farligt med mig men Nevin och Neo är förkylda.
På grund av detta fick vi tyvärr avboka ett kalas vi skulle gå på och även vår traditionella söndagsmiddag hos min familj.
Min underbare pappa tyckte synd om oss och kom hit med en gryta hemlagad soppa.
Jag är så tacksam för honom, han är verkligen en stöttepelare i mitt liv!
Kunde inte önskat mig en bättre far!!

Även om vi är lite dåliga så tog vi en runda till Hornbach och Mediamarkt.
Vi ska inom kort göra om pojkarna sovrum, har så stora visioner för den,
och ville kolla upp en del saker som vi behöver.
Med tiden kommer vi att göra om hela huset invändigt, många planer som smides här =)
Men allt har sin tid.... babysteps.

Kan avsluta med att vi har haft en underbar söndag trots avbokningar och förkylningar!


xxx Tina

Kommentarer
Postat av: K

Wow vad kul jag älskar visioner

Vi håller just på att renovera ovanvåningen och ungarnas rum ska få sig en rejäl styling kommer att bli hur coolt som helst!!! Jag kommer ju bara på nya ideér hela tiden, men måste ju bromsa nånstans!!!:-)

Vad har du/ni för planer berätta berätta är så nyfiken!!!

Kram från nyfiknast i världen

2009-10-18 @ 21:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback