Boverket=Zzzzz

Igår kväll var jag ju på en sen föreläsning i skolan.
Efter en "buffé" (3 olika sorters lasagne) satt vi och lyssnade på en föreläsare från Boverket.
Boverket= De sköter föreskrifter och direktioner på hur man ska bygga olika byggnadsverk.
För det första så var inte informationen riktade till en mängd nybörjar studenter och för det andra så var han en av de tråkigaste föreläsarna någonsin.
Så himla MONOTON!! Där var t.o.m en gubbe som somnade och snarkade!!
Jag var så trött och uttråkad att jag fnittrade mig igenom hela kvällen.

Jag hade ju nåt att se fram emot: Desperate Housewives!!
Den scenen med Susan och Lynette på sjukhuset var så fin, fick tårar i ögonen!


xxx Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback