Fredag=ät tills du spyr?

Till middag beställde vi hem mat: Indiskt.
Inget som vi äter ofta kan jag säga, men det smakade gott och på gränsen för starkt.
Nu håller Neo och Mickael på att förbereda chokladpuddingen...
Finns en risk med att jag blir illamående efter puddingen med tanke på hur mycket jag redan har ätit.
Varje fredag så är det precis som om vi här hemma
belönar oss själva med att trycka i oss vad som helst och hur mycket som helst.
Varför? Har man haft en sådan jobbig vecka,
eller behöver man bara en anledning för att vrana??
I vilket fall som helst så njuter vi iaf.
Ni vet det där med att vara hälsosam genom att äta nyttigt??
Jag har inte hållt det denna veckan.
Jag har varit slarvig med mina måltider OCH ätit en massa choklad.
Jag ursäktar det med att jag har varit lite ur balans fysiskt.
(Mästare på att komma på ursäkter)





xxx Tina
 


Kommentarer
Postat av: Malla

åh indisk mat är verkligen så gott!!

2009-10-23 @ 20:27:18
URL: http://monstermalla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback