Fredagsmys

Efter skolan idag åkte jag till min väninna Adelas nya frisör salong som ligger mitt i city.
Wow! Vad fint hon har det därinne, så himla mysigt. Ville knappt gå därifrån.
Hon har verkligen lyckats med salongen =)

Idag har Neo hjälpt mig med middagen.
Han blir helt plöstligt så stor när han får vara med och hjälpa till.
Känns skönt med en liten mini-kock!
Vi lagade pasta med kassler och till det hade vi en mozarella och tomat sallad.
Det smakade kan jag säga.
Här hemma har vi en fredags tradition, tog efter en väninna som har speciella rutiner på fredagar.
Varje fredag i ett par veckor har jag, Mickael och Neo ätit chokladpudding.
Precis som sin mamma älskar Neo choklad.
Det är en speciell stund för då riktas all vår uppmärksamhet på honom och han känner sig tillfredställd.
Idag har vi även ostbricka eftersom jag klarade min första tenta utan några problem. Lätt som en plätt!
Lite vin, lufttorkad skinka, ostbricka och massor med choklad väntar inom kort för oss.
Ha en supertrevlig fredags kväll!


Förra fredagen med chokladpudding =)


Neo skålar med hemmagjord "Fanta": juice+ramlösa


xxx Tina


Kommentarer
Postat av: Malla

Å låter som att ni ätit GOTT!! :) grattis till tentan ockås :)

2009-10-09 @ 22:34:35
URL: http://monstermalla.blogspot.com
Postat av: K

Härligt med fredagsmys!!

Och kul med fler som har fredagstreditioner, det har vi med. Varje fredag kommer pappa och så lagar vi god mat, smarrig efterrätt och dricker dyrvin!!

2009-10-10 @ 00:47:10
Postat av: Tina

Det är verkligen kvalitetstid för familjen...

det är sånt här som räknas när man blir gammal =)

2009-10-10 @ 07:39:20
URL: http://mstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback